Kereskedelmi és marketing alapszak az ELTE-n




Kíváncsi vagy arra, hogy a vásárlók miként viselkednek és hogyan lehet ezt befolyásolni? Érdekel a marketing kommunikáció, az értékesítés, minden, ami a piaccal függ össze? Gyere az ELTE kereskedelmi és marketing szakára!

Az ELTE GTI budapesti kereskedelmi és marketing alapszakja segít eligazodni a piaci, az értékesítési folyamatokat befolyásoló trendek között. Megtanítunk a vásárlói magatartás elemzésére, a piackutatás szakmai követelményeinek alapjaira. Az üzleti alapismeretek tanulása során elsajátítod az eltérő vezetési módszereket, a közgazdaságtan irányt mutat a nemzetközi piacok működésében, a jogi és pénzügyi tantárgyak a gyakorlati ismereteket adják át. Az alapozó első év után egyre specializáltabb tárgyakat kínálunk az inkább marketing centrikus képzésünkön: marketing alapozó tantárgyak, pszichológia, ergonómiai ismeretek, érveléstechnika és vállalati menedzsment rendszerek. Nagy hangsúlyt fektetünk az üzleti statisztikai módszerek megismertetésére, a marketingkutatások alapjainak elsajátítására, a vásárlói magatartások különbségéből fakadó problémák megértésére.
Fokozatosan egyre specializáltabb tárgyakat vehetsz föl, következik a marketingkommunikáció, a termékmenedzsment és a tárgyalástechnika. Az informatika az egyre elterjedtebb webes megoldásokat világítja meg, és előkerül a vállalati folyamatok és minőség menedzselésének kérdésköre is.
A szak a választások széles lehetőségét kínálja, a tárgyak többségét magyarul és angolul is hallgathatod, sőt a vizsga nyelvét is megválaszthatod, függetlenül attól, melyik nyelven készültél fel a tananyagból. Négy szabadon választható tárgyat is beépítettünk a tanrendbe, ami az egész ELTE kínálatát jelenti. Bármelyik szak, bármelyik tárgyát felveheted tehát, a szakodhoz szorosan kötődő társadalomtudományi irányultsági szemeszterek mellett.
A képzés végére alkalmassá válsz arra, hogy egy-egy értékesítési projekt munkatársaként, később akár vezetőjeként hatékonyan hozzájárulj a piac felméréséhez, a megfelelő marketing stratégiák kidolgozásához és azok végrehajtásához. Korszerű közgazdasági és piaci ismeretek birtokában, megfelelő tárgyalási készségekkel felszerelkezve akár nemzetközi projektek hasznos munkatársa lehetsz.


Miért azonos?
A minden szakon oktatott tárgyak közül a menedzsment alapismeretek, közgazdaságtan, a vállalati pénzügyek és az üzleti jog adják a tananyag gerincét.

Miért más?
Az ezen a szakon oktatott tárgyak közül többek között a marketingkutatás, a marketingkommunikáció, az ergonómiai és a termékmenedzsment adják a szak karakteres jellegét.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Be good. Or be ELTE.

5 ok, amiért érdemes az üzleti angolt elsajátítanod

Az ELTE 2018-as üzleti mesterprogramjaira is lehet már jelentkezni a felvin!