Kereskedelmi és marketing alapszak az ELTE-n
Kíváncsi vagy arra,
hogy a vásárlók miként viselkednek és hogyan lehet ezt befolyásolni? Érdekel a
marketing kommunikáció, az értékesítés, minden, ami a piaccal függ össze? Gyere
az ELTE kereskedelmi és marketing szakára!
Az ELTE GTI budapesti kereskedelmi
és marketing alapszakja segít eligazodni a piaci, az értékesítési
folyamatokat befolyásoló trendek között. Megtanítunk a vásárlói magatartás
elemzésére, a piackutatás szakmai követelményeinek alapjaira. Az üzleti alapismeretek tanulása
során elsajátítod az eltérő vezetési módszereket, a közgazdaságtan irányt mutat
a nemzetközi piacok működésében, a jogi és pénzügyi tantárgyak a gyakorlati
ismereteket adják át. Az alapozó első év után egyre specializáltabb tárgyakat
kínálunk az inkább marketing centrikus képzésünkön: marketing alapozó
tantárgyak, pszichológia, ergonómiai ismeretek, érveléstechnika és vállalati
menedzsment rendszerek. Nagy hangsúlyt fektetünk az üzleti statisztikai
módszerek megismertetésére, a marketingkutatások alapjainak elsajátítására, a vásárlói
magatartások különbségéből fakadó problémák megértésére.
Fokozatosan egyre specializáltabb tárgyakat vehetsz föl, következik
a marketingkommunikáció, a termékmenedzsment és a tárgyalástechnika. Az informatika
az egyre elterjedtebb webes megoldásokat világítja meg, és előkerül a vállalati
folyamatok és minőség menedzselésének kérdésköre is.
A szak a választások széles lehetőségét kínálja, a tárgyak
többségét magyarul és angolul
is hallgathatod, sőt a vizsga nyelvét is megválaszthatod, függetlenül
attól, melyik nyelven készültél fel a tananyagból. Négy szabadon választható
tárgyat is beépítettünk a tanrendbe, ami az egész ELTE kínálatát jelenti. Bármelyik
szak, bármelyik tárgyát felveheted tehát, a szakodhoz szorosan kötődő
társadalomtudományi irányultsági szemeszterek mellett.
A képzés végére alkalmassá válsz arra, hogy egy-egy
értékesítési projekt munkatársaként, később akár vezetőjeként hatékonyan
hozzájárulj a piac felméréséhez, a megfelelő marketing stratégiák
kidolgozásához és azok végrehajtásához. Korszerű közgazdasági és piaci
ismeretek birtokában, megfelelő tárgyalási készségekkel felszerelkezve akár nemzetközi
projektek hasznos munkatársa lehetsz.
Miért azonos?
A minden szakon oktatott tárgyak közül a menedzsment alapismeretek, közgazdaságtan, a vállalati pénzügyek és az üzleti jog adják a tananyag gerincét.
Miért más?
A minden szakon oktatott tárgyak közül a menedzsment alapismeretek, közgazdaságtan, a vállalati pénzügyek és az üzleti jog adják a tananyag gerincét.
Miért más?
Az ezen a szakon oktatott tárgyak közül többek között a
marketingkutatás, a marketingkommunikáció, az ergonómiai és a termékmenedzsment
adják a szak karakteres jellegét.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése